Expediere

 
Pasul 1. Contacteaza-ne

Folosește numerele de telefon, adresa de e-mail sau alte mijloace online oficiale pentru a ne contacta și a primi un cost estimativ pentru defectul sesizat.

Pasul  2. Trimite coletul

Înainte de a trimite dispozitivul:

  • asigură-te ca acesta este bine împachetat pentru a evita eventualele accidente ce pot interveni asupra acestuia
    • Notează în mod lizibil numele și numărul de telefon unde poți fi contactat
    • Trimite coletul, de preferat prin Fan Courier, companie agreată de noi
    • Contactează-ne telefonic și comunică-ne AWB-ul aferent expedierii


Pasul 3. Primirea coletului

Când coletul ajunge la noi, te contactăm telefonic pentru confirmarea defecțiunii ce urmează a fi reparată și estimarea timpului reparației.


Pasul 4. Efectuarea reparației

Imediat ce dispozitivul este reparat te vom contacta pentru confirmarea adresei și modalității de plată alese de tine.

Pasul 5. Expedierea

În aceiași zi în care reparația a fost finalizată, vom depune coletul la unul din centrele Fan Courier, spre a fi trimis catre tine.